تاثیر عکاسی در افزایش فروش قسمت دوم

آتلیه کودک | آتلیه نوزاد | آتلیه بارداری
عضويت سريع
نام کاربري :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ايميل :
نام اصلي :
کد امنيتي :
تبادل لينك اتوماتيك
عنوان :
آدرس :
کد امنيتي :
چت باكس

نام :
وب :
پیام :
2+3=:
 
(Refresh)
نیلی بلاگ

چرا باید برای عکاسی تبلیغاتی سرمایه‎گذاری کنیم؟
مصرف‎کنندگان ذهنی بصری دارند. برای موفقیت در بازار امروز، شرکت‎ها باید در دستیابی به طبیعت بصری افراد موفق عمل کنند. نه تنها این، بلکه مصرف‎کنندگان نیز روز به روز بیشتر به مسائل بصری رو می‎آورند. بازاریابان با تاثیرگذاری بر ذهن یک مخاطب تنها چندین میلی ثانیه فاصله دارند. تنها تصاویر و پیام‎هایی که موفق به متمایز بودن از سایرین می‎شوند می‎توانند به طور کامل توجه مصرف‎کننده را جلب کنند. مصرف‎کنندگان روزانه با تبلیغات بمباران می‎شوند به نحوی که آمار نشان داده است:
•    40 سال قبل مصرف‎کنندگان روزانه تقریبا در معرض 500 تبلیغ قرار می‎گرفتند
•    امروزه این عدد تقریبا 10 هزار تبلیغ در یک روز است.
چه تعداد از این ده هزار تصویر آن‎قدر قوی تاثیر خود را می‎گذارند که در ذهن مصرف‎کنندگان جا ‎گیرند؟ چه تعداد از آن‎ها توجه او را به اندازه کافی طولانی جلب می‎کنند تا به خواندن محتویاتی که در ادامه آمده است، ترغیب شود؟ مهارت یک عکاس تبلیغاتی این‎جا خودنمایی می‎کند یعنی گرفتن تصویری که بتواند این مقدار توجه را به دست آورد.
تحقیقات اخیر در خصوص عکاسی تبلیغاتی از این گفته پشتیبانی می‎کند. اگر در رابطه با قدرت تصاویر در تبلیغات شک دارید، سری به آمار و نتایج تحقیقات می‎زنیم:
•    مقالاتی که دارای تصاویر مرتبط با محتوای خود هستند به نسبت مقالات بدون تصویر 94 درصد بیشتر دیده می‎شوند.

•    کنفرانس‎های مطبوعاتی با ارائه تصاویر به نسبت کنفرانس‎های فاقد تصویر 15 درصد در محیط آنلاین بیشتر دیده می‎شوند. عکاسی بارداری

•    60 درصد مصرف‎کنندگان در محیط آنلاین می‎گویند ترجیح می‎دهند از شرکت‎هابی خرید کنند که در لیست محصولات خود یک تصویر را قرار داده‎اند.
•    بیشتر از دو سوم خریداران سایت‎های فروش الکترونیکی گزارش می‎دهند که تصویر یک محصول بخش مهم تصمیمات آن‎ها برای خرید به شمار می‎رود.
مشخصا، احتمال خرید در مشتریانی که جزئیات یک محصول را در عکس می‎بینند، بیشتر است. به معنای دیگر شرکت‎ها نیاز به عکس‎های با کیفیت و خوب دارد. برای این منظور نیاز به یک عکاسی تبلیغاتی خوب است. با استفاده از تخصص کامل چنین فردی در نورپردازی، گرفتن عکس از زوایای صحیح، تکنیک‎های عکاسی و تبلیغاتی، او به شرکت اجازه می‎دهد به اهداف خود در کمپین تبلیغاتی که به راه انداخته است برسد و در نتیجه میزان فروش نیز بالا می‎رود. یک عکس خوب پیام محصولات یک شرکت را به گوش مخاطب می‎رساند و او را تشویق به خرید می‎کند. آتلیه بارداری
حال، چه اتفاق می‎افتد زمانی که تصویر به اشتراک‎ گذاشته شده با مصرف‎کنندگان کیفیت ضعیفی دارد؟ به سادگی باعث پیام‎رسانی اشتباه شرکت می‎شود. شرکت‎ها باید تصاویر خود را طوری به نمایش بگذارند که به شکل مثبتی در ذهن مصرف‎‎کننده بماند. بازاریابان می‎خواهند بهترین جنبه‎های برند تبلیغاتی خود را نشان دهند، اما استفاده از تصاویر بد بدترین جنبه‎های آن‎ها را به نمایش می‎گذارد. برای رساندن پیام‎های صحیح به بین عموم مردم استفاده از تصاویر با کیفیت و حرفه‎ای الزامی است. با استفاده از تخصص یک عکاس در زمینه عکاسی تبلیغاتی، شرکت‎ها می‎توانند در بهترین پرتوی ممکن خدمات و محصولات خود را به نمایش بگذارند.


امتیاز : نتيجه : مجموع 0 امتياز توسط 0 نفر

نوشته شده در سه شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۷ساعت 21:39
توسط آتلیه کودک | تعداد بازديد : 1 | لينك ثابت
برچسب ها : عکاسی,راهنمای عکاسی,آموزش عکاسی,
نظر بدهید
نظر شما در مورد این مطلب پس از تایید نویسنده سايت نمایش داده خواهد شد.

نام شما :
پست الكترونيك :
سایت / وبلاگ :
نظر شما :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نحوه ارسال :
کد امنیتی :
آخرين مطالب ارسالي
» آموزش جامع نکات عکاسی از کودکان و نوزادان قسمت سوم (یکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷ | ۰۲:۱۰)
» آموزش جامع نکات عکاسی از کودکان و نوزادان قسمت دوم (یکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷ | ۰۲:۰۹)
» آموزش جامع نکات عکاسی از کودکان و نوزادان قسمت اول (یکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷ | ۰۲:۰۸)
» آموزش جامع نکات عکاسی از کودکان و نوزادان قسمت سوم (جمعه ۲۸ دی ۱۳۹۷ | ۰۱:۳۴)
» آموزش جامع نکات عکاسی از کودکان و نوزادان قسمت دوم (جمعه ۲۸ دی ۱۳۹۷ | ۰۱:۳۳)
» آموزش جامع نکات عکاسی از کودکان و نوزادان قسمت اول (جمعه ۲۸ دی ۱۳۹۷ | ۰۱:۳۱)
» آموزش جامع نکات عکاسی از کودکان و نوزادان قسمت سوم (پنجشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۷ | ۰۱:۰۴)
» آموزش جامع نکات عکاسی از کودکان و نوزادان قسمت دوم (پنجشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۷ | ۰۱:۰۳)
» آموزش جامع نکات عکاسی از کودکان و نوزادان قسمت اول (پنجشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۷ | ۰۱:۰۲)
» آتلیه عکاسی قسمت سوم (سه شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۷ | ۲۱:۳۳)
» آتلیه عکاسی قسمت دوم (سه شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۷ | ۲۱:۳۲)
» آتلیه عکاسی قسمت اول (سه شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۷ | ۲۱:۳۱)
» حقایق مهم در مورد نورپردازی در عکاسی قسمت سوم (سه شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۷ | ۰۱:۱۳)
» حقایق مهم در مورد نورپردازی در عکاسی قسمت دوم (سه شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۷ | ۰۱:۱۲)
» حقایق مهم در مورد نورپردازی در عکاسی قسمت اول (سه شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۷ | ۰۱:۱۱)
» تفاوت عکاسی صنعتی و تبلیغاتی قسمت آخر (دوشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۷ | ۰۰:۵۲)
» تفاوت عکاسی صنعتی و تبلیغاتی قسمت اول (دوشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۷ | ۰۰:۵۱)
» عکاسی با نوردهی طولانی قسمت آخر (دوشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۷ | ۰۰:۵۰)
» عکاسی با نوردهی طولانی قسمت سوم (یکشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۷ | ۰۰:۵۱)
» عکاسی با نوردهی طولانی قسمت دوم (یکشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۷ | ۰۰:۵۰)

نويسندگان
خبرنامه
جستجو
آمار و ارقام سايت
» تاريخ : یکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷
» بازديد امروز : 84
» بازديد ديرور : 10
» بازديد ماه گذشته : 613
» بازديد سال گذشته : 3415
» كل بازديد : 3415

» كاربران آنلاين : 1
» كاربران عضو آنلاين : 0
» كاربران ميهمان آنلاين : 1

» مجموع مطالب : 761
» مجموع نظرات : 0
» تعداد اعضاي سايت : 0

» آي پي شما : 18.212.92.235
» مرورگر : unknown
» سيستم عامل : unknown

» ورودي هاي گوگل امروز : 0
» ورودي هاي گوگل ديروز : 0

» آخرين بروزرساني : ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
تبلیغات متنی
خريد بک لینک در تمام وبلاگها
خرید گیفت کارت
بازی