آتلیه کودک | آتلیه نوزاد | آتلیه بارداری

آتلیه کودک | آتلیه نوزاد | آتلیه بارداری
عضويت سريع
نام کاربري :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ايميل :
نام اصلي :
کد امنيتي :
تبادل لينك اتوماتيك
عنوان :
آدرس :
کد امنيتي :
پيوندهاي روزانه
چت باكس

نام :
وب :
پیام :
2+3=:
 
(Refresh)
نیلی بلاگ

عکاسی تبلیغاتی از مجموعه تکنیک‎های مختلف در بحث نورپردازی، پس‎زمینه و وسایل کمکی استفاده می‎کند تا یک صحنه‎آرایی هنرمندانه و شیک به وجود آورد. اغلب اوقات این امر نیازمند تلاش و کمک بخش بازاریابی یک شرکت و متخصصان صاحب سبک آن است که در زمینه خاصی مهارت دارند. هدف اصلی این آماده‎سازی‎ها آسان‎سازی کار عکاس در ثبت تصاویر حرفه‎ای از سوژه (یا خدمات) با یک طعم خلاقانه برای جلب توجه مخاطبان است.
تمامی این مراحل آماده‎سازی به همکاری پرسنل شرکت و صرف وقت کافی نیاز دارد. سپس از تصاویر نهایی می‎توان برای ارائه پیام شفاف از طریق مجلات، بیلبوردهای تبلیغاتی و اینترنت استفاده کرد.
عکاس تبلیغاتی آزادی خلاقانه بیشتری در نحوه به نمایش گذاشتن محصولات، خدمات، شیوه‎های زندگی و ایده‎ها از طریق عکاسی دارد. عکاسان تبلیغاتی اغلب اوقات متخصصانی در زمینه بازاریابی، مدیریت تجاری و حوزه‎های فروش هستند. براساس آماری که در سال 2011 توسط وب‎سایت Goldprints.com منتشر شده است، در 80 درصد کمپین‎های تبلیغاتی از عکاسی تبلیغاتی استفاده می‎شود.
نکات عکاسی تبلیغاتی:
•    حتی با آن‎که به یک محصول توجه نمی‎کنید، هنوز هم مهم است که به بهترین شکل همه چیز را در عکاسی تبلیغاتی به تصویر بکشید، بنابراین بهتر است از همان تجهیزات با کیفیت عکاسی صنعتی استفاده کنید. گرچه در عکاسی تبلیغاتی، شما همواره باید این سوال را از خود بپرسید "آیا این تصویر با رویای من برای این کمپین تبلیغاتی هماهنگی دارد؟ آیا داستانی که من سعی در گفتن آن دارم را می‎گوید؟" اگر یک تصویر با موضوع ذهنی شما هماهنگی ندارد، آن را بی‎خیال شوید.
نحوه تشخیص تفاوت بین عکاسی تبلیغاتی و صنعتی
عکاسی صنعتی در برابر عکاسی تبلیغاتی به معنای از خاص به عام رفتن است. عکاسی تبلیغاتی یک داستان را می‎گوید، در حالی‎که عکاسی صنعتی لحظه را در زمان متوقف می‎کند. هر دو نوع عکاسی زمانی که به درستی انجام شوند، جزو قوی‎ترین ابزار بازاریابی به شمار می‎روند. برگزاری مراسم جشن تولد

عکاسی صنعتی و عکاسی تبلیغاتی حوز‎ه‎های کاری پرسودی برای عکاسان حرفه‎ای هستند. این دو نوع عکاسی برای اهداف تبلیغاتی استفاده می‎شوند تا ثبت یک عکس برای یادگاری یا داستان‎گویی به شکل عکاسی هنری و فوتوژورنالیسم (عکاسی خبری). تفاوت بین عکاسی تبلیغاتی و عکاسی صنعتی توجه و تکنیک است. براساس آمار منتشر شده توسط بخش آمار و اقتصاد مشاغل در وزارت کار آمریکا، فرصت‎هایی شغلی برای عکاسان پیش‎بینی می‎شود به نسبت سال 2008 تا سال 2018 با رشد 12 درصدی همراه شود. عکاسی کودک

 

ابزار عکاسی تبلیغاتی و صنعتی
عکاسان تبلیغاتی و صنعتی برای بقا در دنیای رقابت نیاز به آخرین ابزارها و فناوری‎ها دارند. به عنوان مثال برای یک دوربین دیجیتال که به صورت تک لنز به بازار ارائه شده باید چند لنز دیگر تهیه کرد. هر دو نوع عکاسی مورد نظر نیاز به لنزهایی با قدرت زوم خوب دارد و یک لنز زاویه باز و سریع برای ثبت طیف وسیعی از عکس‎ها ضروری است. لنزهای "سریع" حداکثر میزان بازشدگی دیافراگم بیشتر و یک سرعت شاتر سریع‎تر دارند تا یک نوع کنترل خلاقانه بیشتر در اختیار عکاس قرار دهند. یک عکاس حرفه‎ای تبلیغاتی و صنعتی به یک سه‎پایه خوب، ابزار نورپردازی پرتابل، یک چتر و چند فیلتر ضروری برای کنترل انعکاس نیاز دارد. عکاسان تبلیغاتی و صنعتی باید خود را با نیازهای روز شرکت‎ها همگام کنند تا کمپن‎های فروش آن‎ها بتواند با سایرین رقابت کند.


امتیاز : نتيجه : مجموع 0 امتياز توسط 0 نفر

نوشته شده در دوشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۷ساعت 0:52
توسط آتلیه کودک | تعداد بازديد : 0 | لينك ثابت
برچسب ها : عکاسی,راهنمای عکاسی,آموزش عکاسی,

ما در مقالات قبلی به صورت کامل عکاسی صنعتی را برای شما توضیح دادیم. با این وجود بسیاری از افراد آن را با عکاسی تبلیغاتی اشتباه می‎گیرند.
هم عکاسی تبلیغاتی و هم صنعتی انواع تخصصی و مهمی از عکاسی هستند که باید به دست عکاسان با تجربه و ماهر انجام شوند. گرچه این دو تفاوت‎‏هایی با هم دارند. خیلی راحت امکان اشتباه گرفتن آن‎ها وجود دارد، چون هر دو به بازاریابی یک چیزی می‎پردازند ولی در واقع بسیار متفاوت با هم هستند.
در این مقاله با ما همراه باشید تا به تفاوت بین عکاسی صنعتی و تبلیغاتی پی ببرید.
دقیقا چه تفاوتی بین عکاسی صنعتی و تبلیغاتی وجود دارد؟
عکاسی صنعتی چیست
عکاسی صنعتی، نوعی عکاسی است که به کالای خاصی که قصد فروش آن را دارید، توجه می‎کند. شما می‎توانید عکاسی صنعتی را شبیه به یک "تصویر استوک" بدانید که در زمان جستجو برای یک کالای خاص در محیط آنلاین دیده‎اید. هدف عکاسی صنعتی به سادگی به تصویر کشیدن ماهیت یک محصول به بهترین شکل ممکن است. مصرف‎ کننده محصولی که می‎خواهد بخرد را می‎شناسد، حال زمان آن فرا رسیده است که او قانع به خرید این محصول خاص شود و این کار توسط عکاسی صنعتی و نشان دادن جلوه‎های زیبای این محصول به او صورت می‎گیرد.سالن تولد کودک
عکاسی صنعتی بر جزئیات فنی سوژه، به عنوان مثال محصولات، ساختمان‎ها، مواد غذایی و غیره توجه دارد. قصد اصلی آن نشان دادن واضح ویژگی‎های سوژه برای به نمایش گذاشتن نحوه استفاده از آن است.عکاسی نوزاد

هدف اول آن به نمایش گذاشتن سوژه در محیط آنلاین یا تبلغیات چاپی برای اهداف تجاری است. فروشندگان اغلب اوقات از تصاویر صنعتی به عنوان تکه‎های اطلاعاتی استفاده می‎کنند تا مشتریان بالقوه بابت آن راغب به خرید شوند. پس‎زمینه و نورپردازی باید خنثی باشد و نباید حواس بینندگان را از سوژه اصلی دور کند. در نتیجه، اکثر سایت‎های فروشگاهی آنلاین نیاز به پس‎زمینه‎هایی به رنگ سفید دارند.

نکات عکاسی صنعتی:
•    در عکاسی صنعتی، شما به بهترین تجهیزات ممکن نیاز دارید از جمله لنزهای زاویه باز، زوم مناسب، سه‎پایه، نورپردازی با کیفیت برای نشان دادن جزئیات و فیلترهای ضروری.
•    هم‎چنین ممکن است از یک برنامه دیجیتالی با کیفیت برای ویرایش عکس استفاده کنید تا هرگونه نقص احتمالی برطرف شود. در عکاسی صنعتی مهم است که به یاد داشته باشید همه چیز در مورد محصول است.
•    نورپردازی، پس زمینه و طراحی صحنه همه باید به شکلی صورت گیرد که توجه به محصول را افزایش دهد و حواس مشتری را از آن پرت نکند.
عکاسی تبلیغاتی چیست
عکاسی تبلیغاتی پر زرق و برق‎‌تر است. نوعی از عکاسی که البته خود زیرشاخه عکاسی صنعتی به شمار می‎رود و به احتمال زیاد در چندین صفحه از یک مجله شاهد استفاده از آن بوده‎اید. تصاویر تبلیغاتی بیشتر در مورد به تصویر کشیدن یک ایده یا یک احساس هستند. به نسبت عکاسی صنعتی جنبه تبلیغاتی این نوع عکاسی به مراتب بیشتر است. در عکاسی صنعتی، شما در حال عکاسی یک محصول هستید و می‎گویید "بفرمایید!" اما به عنوان یک عکاس تبلیغاتی، شما با آن‎که هنوز در حال فروش یک محصول یا خدمات هستید، ولی از تصویر خود برای بیان یک داستان استفاده می‎کنید تا خدمات یا کالای شما جذابیت بیشتری داشته باشد. شما با گفتن چیزی که محصول به نمایش می‎گذارد انگیزه خرید را در افراد به وجود می‎آورید، تا این‎که محصول را به بهترین شکل ممکن به تصویر بکشید.


امتیاز : نتيجه : مجموع 0 امتياز توسط 0 نفر

نوشته شده در دوشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۷ساعت 0:51
توسط آتلیه کودک | تعداد بازديد : 0 | لينك ثابت
برچسب ها : عکاسی,راهنمای عکاسی,آموزش عکاسی,

قبل از قرار دادن فیلتر در جلوی دوربین، به حالت فوکوس دستی جابه‎جا شوید و از نمای زنده (Live View) برای فوکوس دستی استفاده کنید. اگر با استفاده از آن راحت نیستید می‎توانید از حالت فوکوس خودکار هم استفاده کنید ولی به یاد داشته باشید قبل از گرفتن عکس به حالت دستی برگردید.
اگر این کار را فراموش کردید و دوربین زمان گرفتن عکس هم چنان از فوکوس خودکار استفاده می‎کند، متوجه خواهید شد که دوربین قادر به فوکوس نیست چون تمام چیزی که می‎تواند ببیند به رنگ تیره است. بنابراین مهم است به محض شروع عکاسی به حالت فوکوس دستی برگردید. آتلیه عکاسی
پیش از استفاده از فیلتر یک مرحله دیگر وجود دارد یعنی گرفتن یک عکس آزمایشی. با این کار مطمئن می‎شوید که عکس شارپ است و می‎دانید بدون فیلتر چه سرعت شاتری ایده‎آل است. زمان محاسبه سرعت شاتر با استفاده از فیلتر به یادآوردن این عدد مهم است. آتلیه نوزاد

گرفتن عکس

حال زمان تغییر تنظیمات دوربین رسیده است. تنظیمات دوربین خود را در حالت عکاسی دستی قرار دهید و گشادگی دریچه دیافراگمی که در تصویر آزمایشی استفاده کرده بودید را نگه دارید. معمولا عدد اف ایده‎ال برای عکاسی منظره بین 7.1 و 13 است. اما به نوع تصویری که می‎خواهید بگیرید بستگی دارد.
ایزو باید تا جای ممکن پایین نگه داشته شود و چون از سه‎پایه استفاده می‎کنید باید در حدود 100 باشد.
زمان استفاده از یک فیلتر ده گامی، یا فیلتری که به اندازه کافی لازم است برای سرعت شاتر بیشتر از 30 ثانیه تیره باشد، سرعت شاتر خود را در حالت «Bulb» (در بعضی از دوربین‎ها «Time») قرار دهید. به طور خلاصه، بالب شاتر را تا زمانی که دکمه آن فشار داده شود باز نگه می‎دارد. به همین دلیل است که باید یک آزادکننده شاتر داشته باشید. یعنی می‎توانید شاتر را با هر سرعتی که خواستید استفاده کنید چه یک ثانیه است چه 10 ساعت.
ممکن است فکر کنید چطور باید سرعت شاتر را محاسبه کنید زمانی که فیلتر اجازه به ورود نور کمتری می‎دهد. این شاید سخت‎ترین بخش عکاسی با نوردهی طولانی باشد اما با دیدن نور بیرون آگاهی از سرعت شاتر سخت نیست.
دو راه برای محاسبه این قضیه وجود دارد، هر دو نتیجه یکسانی در اختیار شما قرار می‎دهند ولی یکی ساده‎تر و سریع‎تر است (اما من پیشنهاد می‎کنیم مدل سخت‎تر هم یاد بگیرید تا نحوه عملکرد آن را بدانید) و ابتدا آن را معرفی می‎کنم.
استفاده از فناوری به نفع خود
فناوری هم آزاردهنده و هم مفید می‎تواند باشد. برای عکاسی با نوردهی طولانی ابزاری وجود دارند که زندگی شما را ساده‎تر می‎کنند. اگر گوشی‎هوشمند دارید اپلیکیشنی به اسم NDCalc را باید دانلود کنید.
این اپ به صورت خودکار سرعت شاتر صحیح را براساس سرعت شاتری که بدون استفاده از یک فیلتر نیاز دارید، محاسبه می‎کند. به همین دلیل است که سرعت شاتر استفاده شده در عکس آزمایشی خود را باید به یاد بسپارید.
این اپلیکیشن شمارشگر معکوسی دارد تا بدانید چه زمانی نوردهی را تمام کنید (بسیار مفید است اگر از یک آزادکننده شاتر ارزان و حالت بالب استفاده می‎کنید).
روش دوم اندکی سخت‎تر است ولی برای درک کاری که واقعا انجام می‎دهید الزامی است. این روش آن قدر سخت نیست ولی در ابتدا کمی گیج‎کننده است.
اگر مطلب را تا الان با دقت خوانده باشید می‎دانید که از فیلتر ND ده گامی نور 1000 مرتبه کمتر عبور می‎کند.
یعنی این فیلتر ND به شما اجازه می‎دهد سرعت شاتر خود را تا 1000 مرتبه طولانی کنید. بنابراین اگر از سرعت شاتر 1/125 استفاده می‎کنید شما حالا می‎توانید آن را به 8 ثانیه افزایش دهید. اگر از 1/30 استفاده کرده‎اید می‎توانید از 32 ثانیه استفاده کنید!
جمع‎بندی
اگر قصد عکاسی با یک فیلتر ND 10 گامی را دارید باید یک چیز را بدانید یعنی: ممکن است نیاز باشد از سرعت شاتر حتی طولانی‎تر از چیزی که محاسبه کرده‎اید، استفاده کنید. مطمئن شوید در زمان خوبی تنظیمات دوربین خود را مشخص کرده‎اید تا بتوانید چند تصویر آزمایشی خوب بگیرید.
زمانی که سرعت شاتر را حساب کردید، یک تصویر آزمایشی دیگر اما این مرتبه با زمان نوردهی صحیح و استفاده از فیلترها بگیرید. به سادگی اگر تصویر تیره یا روشن است خودتان متوجه خواهید شد که باید سرعت شاتر را افزایش یا کاهش دید.
تکنیک عکاسی با نوردهی طولانی واقعا جالب است اما درک کامل تمامی جوانب مختلف آن زمان می‎برد. به یاد داشته باشید، اگر با نوردهی 300 ثانیه‎ای عکاسی می‎کنید، صدها عکس نخواهید گرفت!


امتیاز : نتيجه : مجموع 0 امتياز توسط 0 نفر

نوشته شده در دوشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۷ساعت 0:50
توسط آتلیه کودک | تعداد بازديد : 0 | لينك ثابت
برچسب ها : عکاسی,راهنمای عکاسی,آموزش عکاسی,
آخرين مطالب ارسالي
» 5 کار شگفت‎انگیزی که می‎توانید با تکنیک پنینگ در عکاسی انجام دهید قسمت سوم (چهارشنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۰۱:۰۹)
» 5 کار شگفت‎انگیزی که می‎توانید با تکنیک پنینگ در عکاسی انجام دهید قسمت دوم (چهارشنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۰۱:۰۸)
» 5 کار شگفت‎انگیزی که می‎توانید با تکنیک پنینگ در عکاسی انجام دهید قسمت اول (چهارشنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۰۱:۰۷)
» عکاسی HDR چیست و چطور می‎توانم با دوربینم آن را انجام دهم؟ قسمت سوم (سه شنبه ۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۰۱:۱۵)
» عکاسی HDR چیست و چطور می‎توانم با دوربینم آن را انجام دهم؟ قسمت دوم (سه شنبه ۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۰۱:۱۴)
» عکاسی HDR چیست و چطور می‎توانم با دوربینم آن را انجام دهم؟ قسمت اول (سه شنبه ۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۰۱:۱۳)
» آموزش ماسک های روشنایی قسمت آخر (دوشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | ۰۳:۰۳)
» آموزش ماسک های روشنایی قسمت دوم (دوشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | ۰۳:۰۲)
» آموزش ماسک های روشنایی قسمت اول (دوشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | ۰۳:۰۱)
» 10 نکته عکاسی با موبایل قسمت آخر (یکشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | ۰۴:۰۴)
» 10 نکته عکاسی با موبایل قسمت دوم (یکشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | ۰۴:۰۳)
» 10 نکته عکاسی با موبایل قسمت اول (یکشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | ۰۴:۰۲)
» آموزش استفاده از فوکوس انتخابی در عکاسی ماکرو (شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ | ۰۶:۰۹)
» ۶ روش و نکته آسان برای بهبود عکاسی منظره قسمت آخر (شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ | ۰۶:۰۸)
» ۶ روش و نکته آسان برای بهبود عکاسی منظره قسمت اول (شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ | ۰۶:۰۷)
» آموزش عکاسی پرتره احساسی کم نور با نور طبیعی قسمت آخر (پنجشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ | ۰۲:۱۱)
» آموزش عکاسی پرتره احساسی کم نور با نور طبیعی قسمت دوم (پنجشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ | ۰۲:۱۰)
» آموزش عکاسی پرتره احساسی کم نور با نور طبیعی (پنجشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ | ۰۲:۰۹)
» درک مفهوم طول کانونی در 4 مرحله ساده قسمت آخر (چهارشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ | ۰۴:۵۶)
» درک مفهوم طول کانونی در 4 مرحله ساده قسمت اول (چهارشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ | ۰۴:۵۵)

صفحه قبل 1 صفحه بعد
نويسندگان
خبرنامه
جستجو
آمار و ارقام سايت
» تاريخ : پنجشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۸
» بازديد امروز : 83
» بازديد ديرور : 8
» بازديد ماه گذشته : 120
» بازديد سال گذشته : 569
» كل بازديد : 4860

» كاربران آنلاين : 1
» كاربران عضو آنلاين : 0
» كاربران ميهمان آنلاين : 1

» مجموع مطالب : 859
» مجموع نظرات : 24
» تعداد اعضاي سايت : 0

» آي پي شما : 54.90.86.231
» مرورگر : unknown
» سيستم عامل : unknown

» ورودي هاي گوگل امروز : 0
» ورودي هاي گوگل ديروز : 0

» آخرين بروزرساني : ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
تبلیغات متنی
خريد بک لینک در تمام وبلاگها
کپسول آتش نشانی
کولرگازی ارزان
تبلیغات در شبکه های اجتماعی
خرید گیفت کارت
آموزش آشپزی ایرانی
کولرگازی
خرید پیج اینستاگرام
ساخت استخر