آتلیه کودک | آتلیه نوزاد | آتلیه بارداری

آتلیه کودک | آتلیه نوزاد | آتلیه بارداری
عضويت سريع
نام کاربري :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ايميل :
نام اصلي :
کد امنيتي :
تبادل لينك اتوماتيك
عنوان :
آدرس :
کد امنيتي :
چت باكس

نام :
وب :
پیام :
2+3=:
 
(Refresh)
نیلی بلاگ

آینده دوربین موبایل ها را چگونه پیش بینی می کنید ؟ شما هم جزو افرادی هستید که از فکر خرید یک دوربین حرفه ای بیرون آمده اید و وسوسه خرید موبایل های هوشمند بر شما چیره شده ؟
امروزه پس از برخورد با تکنولوژی های برتر و حیرت انگیز تعبیه شده در دوربین تلفن های همراه از جمله دوربین های چندگانه ، دیافراگم های آنچنانی ، سایز بالای سنسور ها و عدد مگاپیکسل، چه سوالی ذهنتان را مشغول می کند ؟ عکاسی
آیا شما هم فکر می کنید موبایل های هوشمند در مسیر تصاحب جایگاه دوربین های دیجیتال حرفه ای هستند ؟  آتلیه کودک
در حقیقت از این تکنولوژی هیچ چیز بعید نیست ! اگر تصور یک موبایل ۲۰۰ گرمی که کار دوربین ۲ کیلویی را انجام می دهد روزبه روز در ذهنتان پررنگ تر می شود عجیب نیست . عکاسی بارداری

پیشبینی این رخداد هیجان انگیز چندان ساده نیست اما تنها بخشی که قابل پیشبینی است این است که هرچه که هست زیر سر “مگاپیکسل” هاست .

بعید نیست مگاپیکسل ها دست به کار شوند و این کارزار رقابتی موبایل و دوربین را با اختلاف چشمگیر به نفع موبایل های هوشمند به پایان برسانند.
داستان مگاپیکسل ها چیست ؟
شاید بهتر بود نام مگاپیکسل را به “بازی با اعداد” یا “فریب تبلیغاتی” تغییر می دادیم . اگر دلیلش را نمیدانید ، سری به مقاله “پرده برداری از راز مگاپیکسل ها” بزنید .
هرچند برای یک خریدار آماتور نسبت دادن مگاپیکسل بیشتر به یک دوربین هیجان انگیز و وسوسه کننده باشید ، اما شما بعنوان یک عکاس حرفه ای هیچوقت گول این دستاویز تبلیغاتی را نخورید  . این قانون را به خاطر بسپارید : “مگاپیکسل بالاتر ، ضمانتی برای کیفیت بالاتر نخواهد بود”
بگذارید با یک مثال کمی بیشتر در این سیاه چاله تکنولوژی غرق شویم .
موبایل های هوشمند ۴۱ مگاپیکسلی نوکیا را به یاد دارید ؟ این موبایل هوشمند هم دوره ی دوربین حرفه ای Canon 5D Mk III با ۲۲ مگاپیکسل یا Nikon D810 با ۳۶ مگاپیکسل بود که از قضا به شدت مورد تایید عکاسان حرفه ای قرار می گرفت.
اگر قرار بود ملاک سنجش دوربین ها به مگاپیکسل محدود میشد ، قطعا عکاسان آن دوره باید دوربین های خود را میبوسیدند و میگذاشتند کنار و اسمارت فون مجهز به سنسور ۴۱ مگاپیکسلی نوکیا را به دست میگرفتند . اما اساسا چنین کاری نکردند ، در عوض با اطمینان خاطر اعلام کردند پای دوربین حرفه ای خود میمانند چون کیفیتش با کیفیت دوربین نوکیا قابل قیاس هم نبود .
اشتباه نکنید ، دوربین با میزان مگاپیکسل بالا در دنیای بی در و پیکر دوربین ها اصلا غیرممکن نیست اما قطعا دوربین ۵۰ مگاپیکسلی موبایل های هوشمند به گرد پای دوربین حرفه ای ۵۰ مگاپیکسلی Hasselblad H5D –۵۰c هم نمی رسد !
عکس های بیلبوردی
اصلا ثبت تصاویر باکیفیت توسط دوربین های ۴۰ و ۵۰ مگاپیکسلی چه کاربردی دارد ؟ چه اصراری بر خرید دوربین آنچنانی است ؟ اگر قرار باشد هنرنمایی های چنین دوربین هایی چاپ شوند و وسط آلبوم شما خاک بخورند بهتر است به سراغ همان تلفن های هوشمند ۱۰ ۲۰ مگاپیکسلی بروید و خودتان درگیر قیمت های چند ده میلیونی نکنید !
اما اگر هدفتان از عکاسی ثبت تصاویر روی بیلبورد های شهر و مجلات می باشد باید دست بجنبانید و هرچه زودتر یک دوربین حرفه ای با مگاپیکسل بالا تهیه کنید چرا که عکاسی برای بیلبورد شوخی بردار نیست .
حتما فهمیده اید که نوع استفاده شما تعیین میکند که بهترین انتخاب شما موبایل هوشمند است یا دوربین حرفه ای.
با این اوصاف موبایل های هوشمند هیچ سو نیتی به جایگاه والای دوربین های حرفه ای ندارند چراکه اصلا قابل قیاس نیستند . نوع استفاده شماست که تعیین میکند مرید مگاپیکسل دوربین های حرفه ای شوید یا به همین موبایل های هوشمند خود اکتفا کنید .
از عملکرد دوربین های DSLR در ثبت تصاویر واضح و شفاف برای بیلبورد های تبلیغاتی غافل نشوید ! اصلا انگار این دوربین ساخته شده برای ثبت چنین عکس هایی!
راز مگاپیکسل دوربین ها
اندازه‌ی سنسور
آیا برایتان سوال مطرح شده که چه فاکتوری باعث ایجاد تفاوت بین مگاپیکسل دوربین های حرفه ای و دوربین موبایل های هوشمند می شود ؟
جواب ساده است ؛ سایز سنسور.
که البته تفاوت کیفیتی در این دو دستگاه عکاسی کاملا منطقی است . دوربین موبایل های هوشمند فضای محدودی را برای افزودن سنسور در اختیار دارند پس به الاجبار از سنسور های کوچکتر استفاده میکنند . هر چه سایز سنسور کوچکتر ، در نتیجه هر پیکسل از سنسور هم نیاز به کاهش سایز دارد که همه این ها نتیجه ای جز کاهش کیفیت دوربین ب همراه نخواهد داشت .
برخلاف دوربین های تلفن های هوشمند ، دوربین های DSLR تا دلتان بخواهد سایز سنسورشان بزرگ است و تصاویر واضح و عمیق ثبت می کنند. دلیلش هم واضح است ، هرچه سایز سنسور وسیع تر ، دریافت نور توسط این دریچه بیشتر می شود و جزییات عکس واضح تر ذخیره می شود .
حتما منتظر هستید پاراگراف بعدی به توضیح و توصیف گشودگی دیافراگم و کیفیت لنز و … اختصاص پیدا کند اما جالب این است که بدانید این دو فاکتور هیچ تاثیری روی مگاپیکسل دوربین ها ندارد !
وظیفه دیافراگم در سه مورد خلاصه می شود :
    کنترل میزان نوری که دوربین می رسد
    کنترل عمق تصاویر
    کنترل مرز فوکوس
اما در این بین تفاوتی که بین موبایل های هوشمند و دوربین های حرفه ای ایجاد در همین خصوصیات خلاصه می شود . مشخصه های دوربین عکاسی موبایل های هوشمند به همان صورتی است در کارخانه تنظیم شده و قابل تغییر نیست .
تاثیر مگاپیکسل دوربین ها در کیفیت عکس
از این متن چه نتیجه ای میگیرید ؟ آیا امکان جایگزینی دوربین موبایل های هوشمند با دوربین های حرفه ای وجود دارد ؟!
قطعا خیر . هر چه قدر عدد مگاپیکسل بالا رود ، باز این خصوصیات فرعی از جمله سایز سنسور است که تعیین می کند یک دوربین چند مرده حلاج است .

منبع:

عکاسی


امتیاز : نتيجه : مجموع 0 امتياز توسط 0 نفر

نوشته شده در یکشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۷ساعت 2:22
توسط آتلیه کودک | تعداد بازديد : 2 | لينك ثابت
برچسب ها : عکاسی,راهنمای عکاسی,آموزش عکاسی,

آیا شما هم جزو افرادی هستید که بجای لذت بردن از سفر ، تمام تمرکزتان جلب عکاسی و ثبت لحظات خوش سفرتان می شود ؟
عکاسی از مناظر و جاذبه های سفر چقدر برای شما اولویت دارد ؟عکاسی کودک
اگر دوست دارید تمام ثانیه های سفرتان تبدیل به خاطره ای مصور شود ، نیاز نیست ثانیه به ثانیه شاتر دوربینتان را لمس کنید و عکس بگیرید ، در عوض بهتر این است دیدگاهتان را از عکاسی در سفر تغییر دهید . به زبان خودمانی ، کمیت را فدای کیفیت کنید !عکاسی نوزاد

اگر خواندن این مقاله برایتان مهیج است و برای خواندن آرام و قرار ندارید ، احتمالا جزو افرادی هستید که قبل از سفر خودتان را برای یک پروسه عکاسی آنچنانی آماده می کنید ، در این اثنا کشف ۱۱ نکته برای بهبود عکاسی در سفر خالی از لطف نیست .
البته حواستان باشد در این مسیر زیادروی نکنید که لذت مسافرتتان فدای ثبت لحظات شود .
زندگی ماشینی این روزها گویا هیجان سفر به طبیعت و مناظر مطبوع را برای اشخاص چند صد برابر کرده است . سطح این هیجان و جذابیت چنان بالاست که افراد را بین دو راهی عکاسی و لذت بردن از سفر قرار می دهد به طوری که یک چشمشان به مناظر و چشم دیگر از دریچه لنز به مناظر نگاه می کند .
به صدقه سر دوربین موبایل های هوشمند هیچ مانعی بر سر راه ذوق عکاسی شما وجود نخواهد داشت .
قواعد عکاسی در سفر به طور تخصصی
خوشبختانه دوربین های ۸ الی ۱۳ مگاپیکسلی موبایل ها ، تبدیل به یک عامل عادی در مشخصات فنی موبایل ها شده است . اکثر پرچم دار ها و حتی میان رده های برند های معتبر موبایل ، دوربین های همه فن حریفی در دستگاه های خود تعبیه کرده اند و با این حال شور و اشتیاق عکاسی را هم در مخاطبان خود تا حد چشمگیری ارتقا داده اند .
کیفیت میانگین ۱۳ مگاپیکسلی دوربین ها ، برای ثبت تصاویری که طعم و مزه ی خاطرات شیرین شمارا همیشه زنده نگه دارند ، موثر و کاربردی است .
سرعت برق آسای پیشرفت تکنولوژی موبایل ها ، هم اکنون روی تصرف جایگاه عکاسی در شب متمرکز شده است و پیشتازان این عرصه هم لومیا ۹۲۵ و HTC وان می باشند .
زمان آن فرا رسیده که به تصاویر واضح و شفاف در روز روشن عادت کنیم و با سیاهی و تاری تصاویر در شب خدافظی کنیم .
فاصله شما با عکاسی حرفه ای موبایل ، تنها ۱۱ قدم است :
قدم اول :
کاری که اغلب افراد در سفر انجام میدهند این است : “چشم هارا میبندد و مدام عکس میگیرند”
کاری که یک عکاس موبایل حرفه ای انجام می دهد این است : “حساب شده و با برنامه ریزی عکس میگیرد ”
عکاسی در سفر به صورت حرفه ای
هدفتان از عکاسی چیست ؟ چه سوژه یا صحنه ای نظر شما را جلب کرده ؟
فرضا یک کوه مملو از درخت چشم شما را گرفته ، کاری که انجام میدهید این است که اول به دنبال بهترین زاویه و بهترین کادر و ترکیب بندی میگردید که زیباترین نما از سوژه شما را به نمایش بگذارد . سپس کمی از چاشنی نور و زاویه دید را به تصویرتان اضافه می کنید تا طعم خاطراتتان را لذت بخش تر کند . هیچ ایرادی ندارد چندین عکس با ایده های متمایز از یک سوژه را ثبت کنید اما همانطور که متذکر شدیم حساب شده و برنامه ریزی شده !
قدم دوم :
چه اشکالی دارد به جای ثبت تصاویر ساکن و بی جان به سراغ فیلم برداری بروید ؟
فیلم برداری هم چندان سخت نیست فقط حواستان باشد دوربین را به حالت افقی (Landscape) نگه دارید و برای یافتن بهترین کادر و بهترین نما از یک سوژه کمی وسواس به خرج دهید .
اگر میخواهید فیلمتان تار و ناواضح نباشد ، برای سرعت حرکت دستتان کمی تجدید نظر کنید . آرام و بدون لرزش به ثبت زنده ی زیبایی ها بپردازید .
قدم سوم :
اگر هنگام استفاده فوکوس ، این قابلیت کمی بد قلقی کرد ، به جای استفاده از بزرگنمایی ، به پاهایتان زحمت دهید و خودتان جلو یا عقب بروید .
گاهی فوکوس ها بد عنق اند و در مرز بندی خود عملکرد جالبی ندارند . این طبیعی است و با کمک تغییر فاصله فیزیکی لنز از سوژه مشکل حل می شود .
آموزش عکاسی در سفر
قدم چهارم :
اگر سوژه عکاسی شما چهره شخصی است که در کنار مناظر قرار گرفته ، بدترین انتخاب این است که چهره را به طور مستقیم در وسط کادر عکاسی خود جای دهید و بهترین کار انتخاب خلاقانه زاویه ای منحصر بفرد است .
اگر بخواهید پیرو بدترین انتخاب باشید ، بینی پهن و چشم های برجسته و صورت نامزون اجتناب ناپذیر است . اندکی تغییر زاویه نتیجه لذت بخش تری را در نمایشگر موبایلتان به نمایش خواهد گذاشت .
قدم پنجم :
این نکته را باید با طلا بنویسند ، در اصل با یک راز عکاسی طرف هستید که اگر به سادگی از کنار آن گذر کنید ، ضرر کرده اید .
تا به حال با خطوط راهنما (Gridlines) در منوی تنظیمات دوربین خود مواجه شده اید ؟ اگر کنجکاو باشید ، حتما این قابلیت را دیده اید اما به خاطر عدم اطلاع از کارکردش از کنارش به سادگی عبور کرده اید .
اگر Gridlines را فعال کنید ، نمایشگری خواهید داشت که صحنه عکاسی شما را به ۹ مربع هم اندازه تقسیم می کند. اصل ماجرا از این جا شروع می شود که کدام بخش از سوژه عکاسی را در کدام مربع قرار دهید .
اگر سوژه در مرز علامت گذاری شده قرار بگیرد نور علی نور است .
قدم ششم :
از سبک عکاسی کلوز آپ یا همان نمای نزدیک بی بهره نمانید . این سبک عکاسی شدیدا مناسب آثار باستانی و بقاع سازه ای است .
البته در ثبت مناظر طبیعی هم دستی دارند و شما را روسفید خواهند کرد خصوصا اگر سوژه شما گل و گیاهان باشد .
نکات عکاسی در سفر
قدم هفتم :
حین عکاسی از مناظر افق و بخش های اصلی صحنه طبیعی را در نیمه پایینی کادر خود جای دهید تا در نهایت تصویری داشته باشید که بخش اعظم آن ، با زیبایی طبیعی پر شده باشد . در این راستا توصیه می کنیم مقاله “روش های خلاقانه استفاده از خطوط ترکیب بندی در عکاسی” را مطالعه کنید .
قدم هشتم :
البته همیشه هم عکاسی پی در پی بد نیست .
گاهی نتایج هنری و منحصر بفردی ایجاد می کند خصوصا در شرایطی که از قابلیت عکس برداری پی در پی خود موبایل استفاده کنید . کافیست نرم افزار های iMovie یا Movie Maker پادرمیانی کنند تا با چاشنی یک موزیک ملایم به هنرمندانه ترین شکل تصاویرتان به نمایش گذاشته شود.
قدم نهم :
آیا عکاسی چیزی بجز ثبت خلاقانه و هنرمندانه همان چیزهایی است که که به سادگی از کنارشان رد می شویم ؟
اپ هایی همچون Vine یا Cinemagram با ساخت با ساخت ویدئو های ۶ ثانیه معروف به گیف ، خلاقانه ترین حالت ممکن از صحنه و منظره مورد نظرتان را جاودانه کنید .
قدم دهم :
احتمالا برای سفرتان کیلومتر ها مسافت را طی میکنید و ساعت هایی زیادی از زمانتان را صرف رسیدن به مقصد مورد نظرتان می نمایید . با این اوصاف واقعا ناراحت کننده است اگر کام عکس هایتان با نویز و تاری تلخ شود ! برای پیشگیری از این تلخی ناخواسته ، از سه پایه ها و تثبیت کننده های دوربین استفاده کنید
قدم یازدهم :
یک عکس خوب ، هیچ بعد زیبایی به جز جلوه ی خوب ندارد ، اما داستان برای فیلم ها کمی متفاوت است . فیلم ها که تلفیقی از صدا و تصویر هستند ، برای اینکه صفت زیبا را به خود اختصاص دهند باید صدا را هم مورد توجه قرار دهند . فراموش نکنید که حداقل ۵۰درصد از یک قطعه ویدیویی ، صدای آن است . خودتان را برای خرید یک میکروفون جانبی برای ثبت دقیق تر آوا ها آماده کنید .

منبع:

عکاسی


امتیاز : نتيجه : مجموع 0 امتياز توسط 0 نفر

نوشته شده در یکشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۷ساعت 2:21
توسط آتلیه کودک | تعداد بازديد : 2 | لينك ثابت
برچسب ها : عکاسی,راهنمای عکاسی,آموزش عکاسی,

اگر بخواهیم مواد لازم برای تهیه یک عکس جنجالی را برایتان لیست کنیم ؛ لیست نهایی یک عضو بیشتر نخواهد داشت .
طبیعی است اگر فکر کنید این یک عضو در اختیار یک دوربین همه فن حریف است اما حقیقت این است که برای ثبت یک عکس هنری ، داشتن یک عکاس کاربلد شرط لازم است (هرچند کافی نیست ) آتلیه عکاسی
با یک عکاسی خوب و دوربین بد می توان یک عکس خوب گرفت ولی آیا با یک عکاس بد و دوربین خوب می توان عکس های زیبا به ثبت رساند ؟ قطعا جوابتان منفی است .
پس اگر از داشتن یک دوربین درست و حسابی محرومید ، می توانید خود را به یک عکاس خوب نزدیک کنید تا چالشی برای ثبت تصاویر خوب سر راهتان نباشد .
حتی یک دوربین بد هم نیاز به شارژ دارد : آتلیه نوزاد

برای ثبت تصاویر چشم نواز ، قبل از اینکه به یک عکاس خوب و دوربین بد نیاز داشته باشد ، به شارژ این دوربین بد نیاز است.

اساسا دوربین بد زمانی معنا پیدا می کند که دوربین شارژ لازم برای نمایش عملکرد  بد خود را داشته باشد .
متاسفانه یا خوشبختانه دوربین های بد اغلب باتری های کم ظرفیتی دارند و سریعا شارژشان خالی می شود . پس قبل از آغاز کار با این دوربین ها از میزان شارژ اطمینان حاصل نمایید .
اگر میخواهید بازده باتری دوربینتان بیشتر شود از فلش و نور نمایشگر کمتر استفاده کنید و پس از هربار استفاده از دوربین ، آن را خاموش کنید .
به خورشید پشت کنید :
اگر ثبت دقیق جزییات سوژه عکاسی تان برایتان اولویت دارد ، به خورشید پشت کنید . اگر پشتتان به خورشید گرم باشد وضوح و ثبت جزییات عکستان رد خور ندارد .
بیشتر عکس بگیرید :
یک کارت حافظه با ظرفیت نسبتا بالا تهیه کنید تا بتوانید عکس های بیشتری بگیرید و دستتان برای انتخاب بازتر باشد .
هر سوژه ای که نظرتان را جلب کرد ، از آن در زاویه های متفاوت عکس بگیرید و در این مسیر از قابلیت عکاسی پی در پی (Burst Mode) هم غافل نشوید .
وقتی نور محیط زیاد است از فلش استفاده کنید!
هرچن ذهینت شما راجع به کارکرد های فلش فقط برای صحنه های کم نور است ولی این راز را با شما در میان می گذارم که در روز های آفتابی و پر نور هم از معجزه ی فلش فافل نشوید . سایه های ناشی از تابش مستقیم خورشید روی صورتتان به کمک نور فلش کاملا رفع و رجوع می شوند .
عکاس حرفه ای با دوربین بد
در استفاده از فلش محتاط باشید :
از فلش دوربین های ضعیف ، نباید انتظار یک عملکرد قابل قبول را داشت . این فلش ها بیشتر از آنکه به جلوه های زیبایی تصویرتان کمک کند ، به تخریب آن کمک می کند .
توصیه می کنیم تنها زمانی از فلش ها استفاده کنید که نور بسیار ضعیف یا بسیار قوی است ، همچنین بلافاصله پس از عکاسی با فلش ، یک عکس هم با فلش خاموش ثبت کنید شاید فرجی شد و عکستان بدون فلش هم از زیبایی قابل قبولی برخوردار بود .
اگر دوربینتان از ISO پشتیبانی می کند ، از معجزه ی این قابلیت هم غافل نشوید و آن را روی بالاترین مقدارش تنظیم نمایید .
یک عکاس مجهز به لرزشگیر اپتیکال باشید :
وقتی از دوربین های ضعیف و بد صحبت می کنیم ، عملا از دوربینی میگوییم که به لرزشگیر اپتیکال مجهز نیست . پس طبعا وظیفه لرزش گیری نیز به عهده عکاس خواهد بود تا از ثبت تصاویر با چاشنی نویز و تاری جلوگیری نماید .
بهترین راه برای ثابت نگه داشتن دوربین استفاده از سه پایه های عکاسی است ، البته که با دست بدون لرزش هم امکان پذیر است .
فوت و فن عکاسی با دوربین بد
یک سناریوی مصور بی نقص را به نمایش بگذارید :
برای ثبت یک عکس جنجالی ، صرفا نیازی به دانستن قوانین ترکیب بندی کادر و زاویه یابی و اصول نورپردازی ندارید . همین که بدانید قرار است عکس شما به توضیح چه سناریویی بپردازد کفایت می کند .
وقتی داستان و سناریو عکس خود را بدانید به صورت ناخودآگاه سعی میکنید عکستان را به صورتی ثبت کنید که حاوی جزیی ترین اطلاعات در باب این سناریو باشد .
عکس جزیی تر = سناریوی قوی تر
تنها یک لحظه به این فکر کنید که عکس شما بر خلاف ظاهر ساده اش ، گویای یک سناریوی پیچیده است تا ناخودآگاه سعی بر ثبت جزیی ترین ویژگی ها داشته باشید .
دریچه نگاهتان را تغییر دهید :
بسیاری از صحنه هایی که به سادگی از کنارش می گذرید ، به یک نگاه متفاوت نیاز دارند تا به ناب ترین سوژه عکاسی تبدیل شوند .
مثلا یک ساختمان بلند را در نظر بگیرید . قطعا اگر نصف این ساختمان در کادر قرار بگیرد چندان دلچسب نیست چراکه یک سناریوی ناقص از سوژه خود را به نمایش گذاشته اید . اما با کمی خلاقیت و تغییر دیدگاه به سوژه می توانید یک سناریوی کامل و بی نقص از این سوژه به ظاهر ساده به نمایش بگذارید .
عکاسی چیزی به جز دیدگاه خلاقانه به سوژه های به ظاهر ساده نیست .

منبع:

عکاسی


امتیاز : نتيجه : مجموع 0 امتياز توسط 0 نفر

نوشته شده در یکشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۷ساعت 2:20
توسط آتلیه کودک | تعداد بازديد : 2 | لينك ثابت
برچسب ها : عکاسی,راهنمای عکاسی,آموزش عکاسی,
آخرين مطالب ارسالي
» آموزش جامع نکات عکاسی از کودکان و نوزادان قسمت سوم (یکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷ | ۰۲:۱۰)
» آموزش جامع نکات عکاسی از کودکان و نوزادان قسمت دوم (یکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷ | ۰۲:۰۹)
» آموزش جامع نکات عکاسی از کودکان و نوزادان قسمت اول (یکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷ | ۰۲:۰۸)
» آموزش جامع نکات عکاسی از کودکان و نوزادان قسمت سوم (جمعه ۲۸ دی ۱۳۹۷ | ۰۱:۳۴)
» آموزش جامع نکات عکاسی از کودکان و نوزادان قسمت دوم (جمعه ۲۸ دی ۱۳۹۷ | ۰۱:۳۳)
» آموزش جامع نکات عکاسی از کودکان و نوزادان قسمت اول (جمعه ۲۸ دی ۱۳۹۷ | ۰۱:۳۱)
» آموزش جامع نکات عکاسی از کودکان و نوزادان قسمت سوم (پنجشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۷ | ۰۱:۰۴)
» آموزش جامع نکات عکاسی از کودکان و نوزادان قسمت دوم (پنجشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۷ | ۰۱:۰۳)
» آموزش جامع نکات عکاسی از کودکان و نوزادان قسمت اول (پنجشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۷ | ۰۱:۰۲)
» آتلیه عکاسی قسمت سوم (سه شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۷ | ۲۱:۳۳)
» آتلیه عکاسی قسمت دوم (سه شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۷ | ۲۱:۳۲)
» آتلیه عکاسی قسمت اول (سه شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۷ | ۲۱:۳۱)
» حقایق مهم در مورد نورپردازی در عکاسی قسمت سوم (سه شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۷ | ۰۱:۱۳)
» حقایق مهم در مورد نورپردازی در عکاسی قسمت دوم (سه شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۷ | ۰۱:۱۲)
» حقایق مهم در مورد نورپردازی در عکاسی قسمت اول (سه شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۷ | ۰۱:۱۱)
» تفاوت عکاسی صنعتی و تبلیغاتی قسمت آخر (دوشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۷ | ۰۰:۵۲)
» تفاوت عکاسی صنعتی و تبلیغاتی قسمت اول (دوشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۷ | ۰۰:۵۱)
» عکاسی با نوردهی طولانی قسمت آخر (دوشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۷ | ۰۰:۵۰)
» عکاسی با نوردهی طولانی قسمت سوم (یکشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۷ | ۰۰:۵۱)
» عکاسی با نوردهی طولانی قسمت دوم (یکشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۷ | ۰۰:۵۰)

صفحه قبل 1 صفحه بعد
نويسندگان
خبرنامه
جستجو
آمار و ارقام سايت
» تاريخ : یکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷
» بازديد امروز : 18
» بازديد ديرور : 10
» بازديد ماه گذشته : 547
» بازديد سال گذشته : 3349
» كل بازديد : 3349

» كاربران آنلاين : 1
» كاربران عضو آنلاين : 0
» كاربران ميهمان آنلاين : 1

» مجموع مطالب : 761
» مجموع نظرات : 0
» تعداد اعضاي سايت : 0

» آي پي شما : 18.212.92.235
» مرورگر : unknown
» سيستم عامل : unknown

» ورودي هاي گوگل امروز : 0
» ورودي هاي گوگل ديروز : 0

» آخرين بروزرساني : ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
تبلیغات متنی
خريد بک لینک در تمام وبلاگها
خرید گیفت کارت
بازی