آتلیه کودک | آتلیه نوزاد | آتلیه بارداری

آتلیه کودک | آتلیه نوزاد | آتلیه بارداری
عضويت سريع
نام کاربري :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ايميل :
نام اصلي :
کد امنيتي :
تبادل لينك اتوماتيك
عنوان :
آدرس :
کد امنيتي :
چت باكس

نام :
وب :
پیام :
2+3=:
 
(Refresh)
نیلی بلاگ

 عکاسی از آسمان شب بسیار سرگرم کننده است و می تواند به عکس های خیره کننده ای منجر شود. در این مقاله، به آموزش نقاشی با نور در عکاسی ستارگان می پردازیم. اگر می خواهید با تکنیک عکاسی نقاشی با نور نیز آشنا شوید، این آموزش برای شماست.  آتلیه بارداری
نیازی نیست برای گرفتن عکس های باورنکردنی و ماورایی از ستارگان، به جاهای خیلی دور بروید. از آنجا که عملکرد دوربین ها در نور کم دائما در حال بهبود است، عکاسی از ستارگان در دسترس عده بیشتری از عکاسان قرار گرفته است.
[عکاسی نجومی با نقاشی با نور]عکاسی کودک در کرج

عکاسی از آسمان شب بسیار سرگرم کننده است و می تواند به عکس های خیره کننده ای منجر شود. در این مقاله، به آموزش نقاشی با نور در عکاسی ستارگان می پردازیم، و تاثیر زمین در جذابیت بخشیدن به این عکس ها را بررسی خواهیم کرد. اگر می خواهید با تکنیک عکاسی نقاشی با نور نیز آشنا شوید، این آموزش برای شماست.

حتی اگر موفق شوید با تصاویر واضح و شارپ و به خوبی نوردهی شده از ستارگان به خانه بیایید، ممکن است تعجب کنید که یک چیزی کم است. بسیاری از عکس های آسمان شب چه چیزی کم دارند؟ ممکن است آنقدر بر عکاسی از آسمان تمرکز کنید که فراموش کنید این زمین است که آن تصاویر را جالب می کند.
به عکس های آسمان شب جذابیت ببخشید

یکی از بهترین کارهایی که می توانید برای اضافه کردن عمق به یک عکس منظره انجام دهید، این است که کمی جذابیت پیش زمینه در آن بگنجانید. عکاسی از ستارگان هم همینطور است.

به همین دلیل است که می بینید اکثر عکس های خیره کننده از ستارگان شامل المان های طبیعی یا دست ساز بشر مانند صخره ها، فانوس های دریایی، یا انبارهای قدیمی هستند.
[عکاسی نجومی با نقاشی با نور]

قبل: یک نوردهی ۲۰ ثانیه ای تنها با استفاده از نور محیط.
[عکاسی نجومی با نقاشی با نور]

بعد: همان صحنه که در آن شن و ماسه ها با نقاشی با نور از طریق صفحه نمایش تلفن همراه من، روشن شده اند.

شما ممکن است قبلا گنجاندن جذابیت پیش زمینه در عکس های آسمان شب را امتحان کرده باشید. مشکل این است که بهترین مکان ها برای عکاسی از ستارگان، تاریک ترین مکان ها هستند؛ تا آنجا که ممکن است به دور از آلودگی نوری، با نور مهتاب کم یا بدون آن. متاسفانه، این بدین معنی است که نور محیط برای روشن کردن پیش زمینه ای که می خواهید در تصویر بگنجانید، بسیار کم است.

یک راه حل ساده نقاشی با نور نامیده می شود، که انواع مختلفی دارد و می توان آن را با استفاده از تکنیک های مختلف انجام داد. اصل کلی این است که به بخش هایی از صحنه نور اضافه کنید تا روشن شوند. این کار نه تنها عکاسی از ستارگان را دگرگون می کند، بلکه بسیار سرگرم کننده نیز هست.

بهترین بخش آن این است که به هیچ تجهیزات تجملی یا گران قیمتی نیاز ندارید. تمام چیزی که نیاز دارید یک منبع نور است. شما می توانید از هر چیزی که در دسترس دارید استفاده کنید؛ یک چراغ قوه، لامپ کمپینگ، تلفن همراه خود، یا حتی چراغ های جلوی ماشین خود. من دیده ام که برخی افراد از یک دِرون (پهباد) استفاده می کنند. من همیشه یک چراغ پیشانی به همراه دارم تا بتوانم کاری که انجام می دهم را ببینم، بنابراین اغلب از همان برای این ترفند عکاسی استفاده می کنم.
آموزش عکاسی نقاشی با نور

نقاشی با نور سخت نیست، در واقع خیلی هم آسان است. زمانی که دوربین خود را تنظیم کردید و آماده عکاسی شدید، یک عکس از صحنه با نور محیط بگیرید تا مطمئن شوید که برای آسمان و ستارگان نوردهی کرده اید.

هنگامی که از تنظیمات خود راضی بودید، خودتان یا یک دوست از منبع نور برای نقاشی با نور بر روی المان های پیش زمینه که می خواهید روشن شوند، استفاده کنید. با نقاشی مقدار کمی از نور در صحنه شروع کنید، سپس تصویر را بررسی کنید. به ندرت پیش می آید که بار اول آن را درست به دست آورید.
[عکاسی نجومی با نقاشی با نور]

قبل: یک نوردهی ۲۵ ثانیه ای از یک صحنه کمپینگ با نور آتش و یک چراغ LED قرار داده شده در داخل چادر.
[عکاسی نجومی با نقاشی با نور]

بعد: همان صحنه که در آن اتومبیل در سمت راست صحنه به وسیله چراغ پیشانی من روشن شده است.

چندین نوردهی (نوردهی های چندگانه) بگیرید، و در صورت لزوم به آرامی با نور بیشتری نقاشی کنید. نقاشی از زوایای مختلف را امتحان کنید تا ببینید چطور ظاهر پیش زمینه را تغییر می دهد. از راه رفتن در داخل کادر نترسید. در زمان های نوردهی ۳۰-۲۰ ثانیه، تا وقتی که حرکت می کنید، قابل مشاهده نخواهید بود. فقط مراقب باشید که منبع نور را به سمت لنز نگیرید. من متوجه شده ام که پوشیدن لباس سیاه به شما کمک می کند تا در عکس دیده نشوید.

از آنجا که شما با مقادیر بسیار کم نور محیط عکس می گیرید، متوجه خواهید شد که به راحتی ممکن است در نقاشی با نور و زیاد نوردهی کردن پیش زمینه دچار افراط شوید. این تکنیک را هرچه کمتر استفاده کنید، بهتر است. اگر پیش زمینه خیلی روشن است، با نور کمتری نقاشی کنید یا از منبع نوری استفاده کنید که زیاد روشن نباشد. من متوجه شده ام که نور صفحه نمایش تلفن همراهم خوب عمل می کند. همچنین به شما اجازه می دهد تا رنگ نور را انتخاب کنید.

مانند هر نوع عکاسی دیگری، فراموش نکنید که نور خارج از دوربین (نوری که از دو طرف صحنه می آید) ظاهر بسیار دلپذیرتری به عکس های شما می دهد و در آنها عمق ایجاد می کند. به جای ایستادن در پشت دوربین خود و نقاشی با نور در حالی که شاتر باز است، به کنار آن بروید یا در میان صحنه راه بروید تا زوایای جهت نور را تغییر دهید. فقط مطمئن شوید که بررسی کنید اولین بار از کجا قدم برمی دارید!
[عکاسی نجومی با نقاشی با نور]

قبل: یک درخت سیلوئت شده در مقابل نور کهکشان راه شیری
[عکاسی نجومی با نقاشی با نور]

بعد: من از یک چراغ کمپینگ برای نقاشی با نور بر روی لبه درخت استفاده کردم، که به صحنه کمی عمق می بخشد و نگاه بیننده را به سمت ستارگان هدایت می کند.
پس پردازش تصاویر ستارگان

وقتی زمان ویرایش عکس ها فرا می رسد، هرچه تعداد فریم (عکس) هایی که با آنها کار می کنید بیشتر باشد، بهتر است. ممکن است متوجه شوید یک نوردهی وجود دارد که در آن به نوردهی و نقاشی با نور در یک کادر دست یافته اید، در این صورت می توانید آن را ویرایش کنید.

در یک سناریوی محتمل تر که شما بخش های مختلفی از کادرهای مختلف را دوست دارید، می توانید به راحتی آنها را در فتوشاپ با هم ترکیب کنید تا یک عکس ترکیبی بسازید.

اینجاست که نوردهی پایه شما بدون هیچ نور اضافی به کار می آید. تصاویری که می خواهید با آنها عکس ترکیبی بسازید را انتخاب کنید، از جمله نوردهی پایه، سپس از این تکنیک ترکیب دیجیتال برای ترکیب آنها در فتوشاپ استفاده کنید. من دوست دارم قبل از وارد کردن تصاویر به فتوشاپ، یک ویرایش پایه در لایت روم بر روی آنها انجام دهم، و بعد از ترکیب آنها در یک عکس، ویرایش های نهایی را اضافه می کنم.
[عکاسی نجومی با نقاشی با نور] قبل: صخره ها و درختان جاشوا به دلیل آلودگی نور محیط کمی روشن شدند.
[عکاسی نجومی با نقاشی با نور]
بعد: همان صخره ها و درختان که همانطور که من در میان صحنه راه می رفتم، با نور چراغ قوه من نقاشی شدند.
این کار ساده تر از چیزی است که فکر می کنید
نقاشی با نور ممکن است مانند یک تکنیک عکاسی پیچیده به نظر برسد، اما در واقع بسیار ساده است. این تکنیک می تواند عکاسی شما از ستارگان را از خوب به عالی تبدیل کند، و متوجه خواهید شد که روند کار بسیار لذت بخش، و حتی اعتبادآور است!
دفعه بعد که با دوربین خود راهی عکاسی در شب شدید، یک چراغ قوه اضافی با خود بردارید و نقاشی با نور را امتحان کنید. بعدا خوشحال خواهید شد که این کار را انجام دادید. امیدوارم این آموزش عکاسی برایتان مفید واقع شده باشد.
نویسنده: روان سیمز (Rowan Sims)

منبع:

لنزک


امتیاز : نتيجه : مجموع 0 امتياز توسط 0 نفر

نوشته شده در چهارشنبه ۷ آذر ۱۳۹۷ساعت 1:35
توسط آتلیه کودک | تعداد بازديد : 2 | لينك ثابت
برچسب ها : عکاسی,راهنمای عکاسی,آموزش عکاسی,

 آیا تا به حال این سوال برایتان پیش آمده که تعدیل کننده های نور (light modifiers) استودیو چه تفاوتی در پرتره های شما ایجاد می کنند؟ آیا تا به حال متقاعد شده اید که آنها در کیفیت نور تفاوت ایجاد می کنند؟ در این آموزش عکاسی پرتره من تصمیم گرفتم چند آزمایش انجام دهم تا اثراتی که چند تعدیل کننده نور استودیوی پایه می توانند بر پرتره ها داشته باشند را به شما نشان دهم.
[عدیل کننده های نور عکاسی پرتره]
برای عده ای، تعدیل کننده مناسب ممکن است یک تصویر را عالی کرده، و تعدیل کننده اشتباه می تواند آن را خراب کند.عکاسی بارداری
اصطلاحات تکنیکی:عکاسی نوزادی

قبل از هر چیز، اگر در نورپردازی مصنوعی تازه کار هستید، بیایید نگاهی به چند اصطلاح تکنیکی بیانداریم:

فلاش – یک منبع نور مصنوعی الکترونیکی که یک نور ناگهانی و کوتاه را بیرون می دهد. فلاش در آمریکای شمالی تحت عنوان استروب نیز شناخته شده است.
رفلکتور – پنلی که نور را به سمت منبع بازتاب می کند و در انواع نقره ای، طلایی، سیاه، سفید، پارچه ای یا جنس های دیگر موجود است. (آشنایی با انواع رفلکتور)
تعدیل کننده نور – یک شیء متصل به قسمت جلوی فلاش برای تغییر کیفیت و تاثیر نور ورودی به دوربین.
چتر عکاسی – یک چتر ساخته شده از پارچه نیمه شفاف که نور می تواند از میان آن عبور کند.
دیفیوزر (پخش کننده) – ماده ای که نور با عبور از میان آن به طور یکنواخت پراکنده می شود، در نتیجه نور را نرم تر کرده و درخشش شدید و خشن آن را کمتر می کند.
سافت باکس – یک محفظه بسته که معمولا با پارچه سفید یا نقره ای پوشیده شده است، و در اَشکال مختلف (مانند مربعی، مستطیلی، چتری، هشت ضلعی) موجود است. سافت باکس نور فلاش را محدود کرده و آن را از میان یک ماده پخش کننده عبور می دهد، در نتیجه اجازه می دهد تا کنترل بیشتری بر اندازه و پخش نوری که به سوژه شما می رسد داشته باشید.
گرید (توری) – معمولا از نوارهای پارچه ای ساخته می شود، که به هم دوخته می شوند (به صورت مشبک) تا یک گرید سه بعدی را ایجاد کنند که به تعدیل کننده نور متصل می شود. گرید نور را متمرکز کرده، آن را جهت دارتر می کند، و به عکاس اجازه می دهد تا کنترل بیشتری بر آن داشته باشد. همچنین نشت نور به قسمت های دیگر را نیز محدود می کند.
تعدیل کننده های نور استودیوی مورد استفاده در این مقاله
بیایید با نمودار نورپردازی که در زیر نشان داده شده، شروع کنیم. چیدمان من شامل ۲ منبع نور و موارد زیر بود:
[عدیل کننده های نور عکاسی پرتره]
    یک دیوار تیره
    یک رفلکتور پنل نقره ای در سمت چپ دوربین
    یک فلاش بلند در سمت چپ دوربین برای روشن کردن موها – من به دنبال جدا کردن سوژه از پس زمینه نبودم، چون از یک کاناپه رنگی روشن استفاده می کردم که سوژه و پس زمینه را از هم جدا می کرد. همچنین یک نورپردازی نسبتا تاریک، و حالت دار (احساسی) می خواستم، بنابراین فلاش را با چند لایه پارچه دیفیوزر پوشاندم. این کار نور را کاهش داده و به جای این که بر روی دیوار بتابد، آن را به سوژه محدود کرد.
    یک فلاش در سمت راست دوربین که تعدیل کننده های مختلف را به آن متصل کردم.
    تعدیل کننده های نور استودیو: سرپوش فلاش، چتر نیمه شفاف، سافت باکس چتری، سافت باکس ۶۰ × ۹۰، پارچه دیفیوزر، گرید.
    البته، شما با یک منبع نور هم می توانید عکس بگیرید. در اینجا می توانید آموزش عکاسی پرتره با یک منبع نور برای مبتدیان را ببینید.
    [عدیل کننده های نور عکاسی پرتره]
    سمت چپ: #۱ چتر عکاسی رو به سمت بیرون (پشت به سوژه). سمت راست: #۲ چتر عکاسی رو به سمت داخل (رو به سوژه).
    ۱
    چتر عکاسی پشت به سوژه
    برای تصویر بالا سمت چپ، من از یک چتر عکاسی و فلاش پشت به سوژه استفاده کردم. می توانید ببینید که هنوز هم نور به صورت سوژه می تابد، اما سایه ها در سمت چپ صورت و گردن او بسیار واضح تر و شدیدتر هستند. نور اصلا نمی توانست به رفلکتور سمت چپ سوژه برسد.
    ۲
    چتر عکاسی رو به سمت سوژه
    حالا آن را با تصویر سمت راست مقایسه کنید. من فلاش و چتر را ۱۸۰ درجه چرخاندم، به طوری که فلاش رو به سمت سوژه قرار گرفت و از پشت چتر عکس گرفتم. سایه ها بسیار نرم تر هستند، نور بیشتری به سوژه رسیده است، و می توانید نوری که به کاناپه در سمت چپ تابیده است را نیز ببینید، که به این معنی است که رفلکتور کار خود را در بازتاب نور به خوبی انجام داده است.
    [عدیل کننده های نور عکاسی پرتره]
    سمت چپ: #۳ فلاش تنها با سرپوش. سمت راست: #۴ سافت باکس چتری
    ۳
    فلاش تنها با هود یا سایبان
    برای تصویر بالا سمت چپ، من با استفاده از فلاش الکترونیکی و هود (hood) آن عکس گرفتم. از آنجا که این فلاش نسبتا کوچک است، پخش نور را کمی محدود کرده و آن را بیشتر بر قسمتی که نورپردازی می کنید، متمرکز می کند.
    نور درست همانطور که از هود خارج می شود، پخش می شود. سایه های روی صورت در اینجا هنوز هم مشخص هستند، و آنقدر که من دوست دارم نرم نیستند، اما خیلی بهتر از #۱ است، که در آن سایه ها بسیار تاریک تر و سخت تر هستند.
    ۴
    سافت باکس چتری
    در تصویر بالا سمت راست، من از یک سافت باکس چتری گود استفاده کردم که به من اجازه می داد تا هم فلاش و هم چتر را پشت به سوژه قرار دهم. چتر پوشش نقره ای دارد که تمام نور را از میان یک پارچه دیفیوزر به سمت سوژه بازتاب می کند. کیفیت نور حاصل نرم تر است و به دلیل بازتاب و پخش، به طور یکنواخت تر پراکنده شده است.
   آن را با تصویر #۲ مقایسه کنید که در آن تنها از چتر عکاسی بدون بازتاب استفاده شده است. توجه کنید که چطور کیفیت نور بر روی پوست ملایم تر و یکنواخت تر است، و سایه های روی گردن و زیر بینی نیز نرم تر هستند.
    [عدیل کننده های نور عکاسی پرتره]
    سمت چپ: #۵ بدون پنل دیفیوزر. سمت راست: #۶ سافت باکس با پنل دیفیوزر.
    ۵
    سافت باکس بدون پنل دیفیوزر
    من این بار از یک سافت باکس مستطیلی ۶۰ × ۹۰ برای تصاویر بالا استفاده کردم. تصویر سمت چپ یک نمونه بدون پنل دیفیوزر بر روی سافت باکس است. عکس گرفتن از سوژه بدون پنل دیفیوزر مانند عکاسی با یک هود است، مانند مثال #۳ (هود نیز دارای یک پوشش نقره ای است)، فقط سافت باکس بزرگتر است.
    نور فلاش از سوژه به پوشش نقره ای سافت باکس می تابد و از پوشش نقره ای به سمت سوژه بازتاب می شود، بدون این که لازم باشد از میان یک پنل دیفیوزر عبور کند.
    ۶
    سافت باکس با پنل دیفیوزر
    با مقایسه دو تصویر بالا، آیا متوجه کیفیت نرمتر نور بر روی چهره سوژه در تصویری که دارای دیفیوزر است، شدید؟ تفاوت ظریفی است، اما من می توانم آن را ببینم. اگر دقیق تر نگاه کنید، می بینید که نور بدون دیفیوزر سردتر و کمی سخت تر است. این نور به طور مستقیم از پوشش نقره ای سافت باکس می آید و از میان هیچ دیفیوزری رد نشده است.
    این تفاوت بر روی کاناپه قابل توجه است؛ تصویر سمت چپ کمی شارپ تر است و تصویر سمت راست تاریک تر و یکنواخت تر. چشم سمت چپ سوژه را مقایسه کنید (سمت راست دوربین) – سایه ها در تصویر سمت چپ قوی تر و عمیق تر از تصویر سمت راست هستند.
    اثر تعدیل کنندگی یک پارچه دیفیوزر اینگونه است!
    [عدیل کننده های نور عکاسی پرتره]

    سمت چپ: #۷ سافت باکس با گرید. سمت راست: #۸ سافت باکس پوشانده شده با گرید با قدرت تنظیم شده.
    ۷
    سافت باکس با گرید
    من یک گرید به چیدمان نور بالا اضافه کردم، بنابراین اکنون یک سافت باکس نقره ای با یک پنل دیفیوزر به علاوه یک گرید متصل به جلوی پنل دیفیوزر داریم. این چیدمان سافت باکس پوشانده شده با گرید (گرید شده) نامیده می شود.
    توجه کنید که چقدر میزان نور کاهش یافته است. نور بر روی چهره متمرکز شده، و نشت نور کمی بر روی لباس ها، بازوها و قسمت های بیرونی فضای عکسبرداری شده وجود دارد.
    تصویر حاصل بسیار تاریک تر، پر حس و حال تر، و دارای تُن های گرم تر است. با این حال، من احساس می کنم که خیلی کم نوردهی شده، و جزئیات روی لباس از دست رفته است، در حالی که من می خواستم آنها را نشان دهم. دیوار سبز خیلی سیاه به نظر می رسد، و لباس خیلی با آن ترکیب شده است.
    ۸
    سافت باکس پوشانده شده با گرید با قدرت تنظیم شده
    در تصویر بالا سمت راست، من سافت باکس پوشانده شده با گرید را هنوز دارم ولی قدرت فلاش را به دلخواه خودم تنظیم کردم تا جزئیاتی که می خواستم را برگردانم. این تنظیمات فلاش جدید، چهره را بیشتر روشن کرد و هایلایت های موها و چشم ها را برگرداند. همچنین کمی نور به پس زمینه نیز اضافه کرد.
    تصویر نهایی که من در ذهنم داشتم دارای یک پس زمینه بافت دار بود، بنابراین این بافت را در فتوشاپ به دیوار سبز تیره اضافه کردم. به نظر من، یک بافت ظریف جلوه بیشتری به تصویر می دهد و بیشتر با نورپردازی تیره و حالت داری که من به دنبالش بودم، متناسب است.
    [عدیل کننده های نور عکاسی پرتره]
    این مقایسه تعدیل کننده های نور برای شما مفید بود؟ لطفا تجربیات خود را از نورپردازی در استودیو در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.
    نویسنده: لیلی ساویر (Lily Sawyer)

منبع:

لنزک

 


امتیاز : نتيجه : مجموع 0 امتياز توسط 0 نفر

نوشته شده در چهارشنبه ۷ آذر ۱۳۹۷ساعت 1:34
توسط آتلیه کودک | تعداد بازديد : 2 | لينك ثابت
برچسب ها : عکاسی,راهنمای عکاسی,آموزش عکاسی,

 این که چطور از یک صحنه عکس بگیرید، تعیین می کند که چه نوع داستانی می خواهید بگویید و چه احساسی می خواهید بینندگان از دیدن آن عکس داشته باشند. قدرت پرسپکتیو فراتر از در نظر گرفتن سوژه های عکاسی شماست؛ این مسئله مربوط به زاویه دوربین، نزدیکی شما به سوژه ها و آنچه که در کادر می گنجانید است، که نقش مهمی در تصویر نهایی شما دارد. در این آموزش کوتاه، با انواع پرسپکتیو آشنا می شوید. آتلیه کودک
عکاسی نوزاد در خانه
در زیر نمونه هایی از پرسپکتیوهای مختلف و این که چرا باید به این شیوه عکس بگیرید، ارائه شده است.
انواع پرسپکتیو در عکاسی – چند نمونه پرسپکتیو مختلف

عکاسی از یک زاویه پایین و مستقیم – برای به دست آوردن پرسپکتیو (قرار گرفتن در سطح چشم) یک کودک
[پرسپکتیو در عکاسی] [پرسپکتیو در عکاسی]

عکاسی رو به سمت پایین – برای به دست آوردن یک حس مقیاس (مثلا، این کودک کوچک است)، برای حذف المان های حواس پرت کننده در پس زمینه، یا برای به دست آوردن برق چشم (کچ لایت) طبیعی در چشمان سوژه شما.
[پرسپکتیو در عکاسی]

عکاسی رو به سمت بالا – برای تبدیل تمام صحنه، مانند درختان یا دورنمای شهری، به پس زمینه
[پرسپکتیو در عکاسی]

عکاسی واید – برای نشان دادن محیط اطراف
[پرسپکتیو در عکاسی]

عکاسی از نزدیک – برای ایجاد یک حس صمیمی یا برجسته کردن یک عمل یا جزئیات خاص
[پرسپکتیو در عکاسی] [پرسپکتیو در عکاسی]

گنجاندن بازتاب ها – برای دادن یک بُعد اضافی به تصویر
[پرسپکتیو در عکاسی] [پرسپکتیو در عکاسی]

عکاسی از پشت چیزها – برای این که به نظر برسد شما دارید پنهانی به یک لحظه خصوصی نگاه می کنید.

چیزی که متوجه خواهید شد این است که: پرسپکتیو بر درک یک بیننده تاثیر می گذارد!

نتیجه گیری:

۱- قبل از این که دکمه شاتر را فشار دهید، یک لحظه وقت بگذارید و در مورد این که می خواهید سوژه در تصویر چطور به نظر برسد، فکر کنید. آیا چیزی وجود دارد که بخواهید آن را برجسته کنید؟ داستانی هست که بخواهید بگویید؟

۲- شما به تجهیزات دوربین تجملی یا مجموعه ای از لنزهای گران قیمت برای ایجاد پرسپکتیوهای مختلف نیازی ندارید. شما تنها به خلاقیت و توانایی حرکت کردن در اطراف نیاز دارید… همین!

نکته دیگری مد نظر دارید؟ لطفا در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

نویسنده: آنی تائو (Annie Tao)

منبع:

لنزک

 


امتیاز : نتيجه : مجموع 0 امتياز توسط 0 نفر

نوشته شده در چهارشنبه ۷ آذر ۱۳۹۷ساعت 1:33
توسط آتلیه کودک | تعداد بازديد : 2 | لينك ثابت
برچسب ها : عکاسی,راهنمای عکاسی,آموزش عکاسی,
آخرين مطالب ارسالي
» آموزش جامع نکات عکاسی از کودکان و نوزادان قسمت سوم (یکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷ | ۰۲:۱۰)
» آموزش جامع نکات عکاسی از کودکان و نوزادان قسمت دوم (یکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷ | ۰۲:۰۹)
» آموزش جامع نکات عکاسی از کودکان و نوزادان قسمت اول (یکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷ | ۰۲:۰۸)
» آموزش جامع نکات عکاسی از کودکان و نوزادان قسمت سوم (جمعه ۲۸ دی ۱۳۹۷ | ۰۱:۳۴)
» آموزش جامع نکات عکاسی از کودکان و نوزادان قسمت دوم (جمعه ۲۸ دی ۱۳۹۷ | ۰۱:۳۳)
» آموزش جامع نکات عکاسی از کودکان و نوزادان قسمت اول (جمعه ۲۸ دی ۱۳۹۷ | ۰۱:۳۱)
» آموزش جامع نکات عکاسی از کودکان و نوزادان قسمت سوم (پنجشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۷ | ۰۱:۰۴)
» آموزش جامع نکات عکاسی از کودکان و نوزادان قسمت دوم (پنجشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۷ | ۰۱:۰۳)
» آموزش جامع نکات عکاسی از کودکان و نوزادان قسمت اول (پنجشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۷ | ۰۱:۰۲)
» آتلیه عکاسی قسمت سوم (سه شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۷ | ۲۱:۳۳)
» آتلیه عکاسی قسمت دوم (سه شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۷ | ۲۱:۳۲)
» آتلیه عکاسی قسمت اول (سه شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۷ | ۲۱:۳۱)
» حقایق مهم در مورد نورپردازی در عکاسی قسمت سوم (سه شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۷ | ۰۱:۱۳)
» حقایق مهم در مورد نورپردازی در عکاسی قسمت دوم (سه شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۷ | ۰۱:۱۲)
» حقایق مهم در مورد نورپردازی در عکاسی قسمت اول (سه شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۷ | ۰۱:۱۱)
» تفاوت عکاسی صنعتی و تبلیغاتی قسمت آخر (دوشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۷ | ۰۰:۵۲)
» تفاوت عکاسی صنعتی و تبلیغاتی قسمت اول (دوشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۷ | ۰۰:۵۱)
» عکاسی با نوردهی طولانی قسمت آخر (دوشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۷ | ۰۰:۵۰)
» عکاسی با نوردهی طولانی قسمت سوم (یکشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۷ | ۰۰:۵۱)
» عکاسی با نوردهی طولانی قسمت دوم (یکشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۷ | ۰۰:۵۰)

صفحه قبل 1 صفحه بعد
نويسندگان
خبرنامه
جستجو
آمار و ارقام سايت
» تاريخ : یکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷
» بازديد امروز : 37
» بازديد ديرور : 10
» بازديد ماه گذشته : 566
» بازديد سال گذشته : 3368
» كل بازديد : 3368

» كاربران آنلاين : 1
» كاربران عضو آنلاين : 0
» كاربران ميهمان آنلاين : 1

» مجموع مطالب : 761
» مجموع نظرات : 0
» تعداد اعضاي سايت : 0

» آي پي شما : 18.212.92.235
» مرورگر : unknown
» سيستم عامل : unknown

» ورودي هاي گوگل امروز : 0
» ورودي هاي گوگل ديروز : 0

» آخرين بروزرساني : ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
تبلیغات متنی
خريد بک لینک در تمام وبلاگها
خرید گیفت کارت
بازی